۱۳۸۶ آذر ۸, پنجشنبه

انتقال دوباره آيت الله بروجردي به سلول انفرادي
به گزارش يك منبع آگاه، در ادامه آغاز دوباره دستگيري طرفداران آيت الله بروجردي طي روزهاي گذشته ، مسئولين زندان اوين اقدام به تشديد فشار بر آيت الله بروجردي نموده و ايشان را روز چهارشنبه 7 آذر ماه به بند انفرادي منتقل كردند.
برغم هشدارهاي مكرر سازمانهاي حقوق بشري و عفو بين الملل نسبت به ادامه بازداشت آيت الله بروجردي در شرايط غير انساني و با وجود ابتلاء نامبرده به بيماريهايي چون فشار خون،ديابت،پاركينسون و اختلالات تنفسي و عصبي و عدم برخورداري از امكانات مناسب درماني و پزشكي ، مسئولين ر‍‍‍ژيم بدون توجه به اين هشدارها ، همچنان به اقدامات غير انساني و غير قانوني در برخورد با دگر انديشان ادامه مي دهند.
لازم بذكر است آيت الله بروجردي روحاني مخالف رژيم كه معتقد به جدايي دين از دولت بوده ، در تلاش براي نهادينه كردن شعار آزادي اعتقادي و فردي ، همچنان به مبارزه با رژيم ديكتاتوري ايران و اعلان مخالفت با شعارمجعول ولايت فقيه و دين انقلاب 57 ادامه مي دهد.
لازم بذكر است بدنبال اقدام سركوبگرانه و ظالمانه ي مامورين رژيم در هفته هاي گذشته در تخريب حسينيه ي دراويش و سركوب ناجوانمردانه ي دراويش توسط اشرار دولتي در شهر بروجرد، دفتر نمايندگي آيت الله بروجردي در اروپا، ضمن محكوم كردن اقدام صورت گرفته، در هشداري به سازمانهاي مدافع حقوق بشري ، از آغاز موج جديد سركوب مخالفين مذهبي خبر داده و خواستار برخورد قاطعي با نقض گسترده حقوق بشر و ازجمله نقض آزاديهاي اعتقادي در ايران شده بود.
حمايت از آيت الله بروجردي حمايت از آزاديهاي اعتقاديست .براي رهايي مردم ايران از شر ديكتاتوري مذهبي ، ضمن محكوم كردن اين گونه اقدامات خواهان آزادي آيت الله بروجردي و ساير زندانيان عقيدتي مي باشيم.

هیچ نظری موجود نیست: