۱۳۸۶ آذر ۶, سه‌شنبه

آغاز مجدد حملات سرکوبگرانه و دستگيري هواداران آيت الله کاظميني بروجردي

موج جديد حملات به ياران و هواداران آيت الله کاظميني بروجردي با هجوم به منازل و دستگيري ياران ايشان در شهر تهران آغاز گرديد. در اين ميان ماموران وزارت اطلاعات و دادسراي ويژه روحانيت در همه موارد پس از شکستن درب منازل و پنجره ها و درگيري با خانواده هاي دستگير شدگان، در شب دوشنبه 5 آذر و بامداد سه شنبه 6 آذر، قربانيان را مورد ضرب و شتم قرار داده و به صورت خون آلود از منازل خارج نمودند. از طرف ديگر ماموران رژيم در ميان چشمان خانواده ها و اهالي محل، اقدام به ربودن سه خانم هوادار آيت الله بروجردي نموده اند. حال يکي از دستگير شدگان که دچار شکستگي شديد در ناحيه پا و جمجمه شده است، بسيار وخيم گزارش شده است. تا اين ساعت دستگيري 7 تن از هواداران آيت الله بروجردي تاييد شده است، که اسامي 3 تن از آنها به شرح ذیل مي باشد:
1- آقاي امير عليزاده 39 ساله متاهل داراي 3 فرزند 6، 10 و 12 ساله، کارمند دولت
2- خانم ياسمن رضايي 34 ساله داراي دو فرزند خردسال 7 و 9 ساله خانه دار
3- آقاي سيد مرتضي حسيني 36 ساله متاهل و داراي 1 فرزند 10 ساله شغل آزاد
مقامات امنيتي استان تهران از سرنوشت و علت و نحوه دستگيري اين افراد اظهار بي اطلاعي نموده اند.
اين موج جديد حمله و دستگيري ها، با گذشت چند روز پس از سرکوب شديد هواداران فرقه دراويش گنابادي در شهر بروجرد و سکوت مجامع حقوق بشري و بين المللي شروع شده است.
ياد آوري مي گردد که حملات دوره ای عليه دگرانديشان مذهبی در ايران در سال های اخير شدت گسترده ای يافته است. در اواسط سال 1385 نيز تنها چند روز پس از حمله به هواداران فرقه هاي دراويش گنابادي، هجوم همه جانبه به آيت الله بروجردي و يارانش که جهت دفاع از ايشان در اطراف منزل وي تجمع کرده بودند، آغاز شد و منجر به بروز درگيري هاي خونين و زخمي شدن صد ها نفر و دستگيري بيش از هزار تن از هواداران ايشان گرديد.
ياد آوري مي گردد آيت الله کاظميني بروجردي يکي از طرفداران نظريه جدايي دين از سياست و از سرسخت ترين مخالفين نظام ولايت فقيه در ايران مي باشد که پس از 14 سال فعاليت مذهبي مستقل و به دور از جنبه هاي سياسي که همراه با چندين بار دستگيري و شکنجه ايشان در زندان هاي رژيم بود، در تابستان 1385 پس از خودداري از مراجعه به دادسراي ويژه روحانيت عملاً بر عليه نظام ديکتاتوري مذهبي در ايران به پا خاست و در نهايت در 15 مهرماه 1385 (7 و 8 اکتبر 2006) همراه با هواداران خود به شدت سرکوب گرديده و به زندان اوين منتقل شد. از آن زمان تاکنون ايشان در زندان انفرادي به سر مي برد و از حق داشتن وکيل مدافع و ساير حقوق قانوني و شهروندي محروم است.
به اميد شکست اهريمن
تهران- خبرگزاري مستقل هواداران آيت الله بروجردي

هیچ نظری موجود نیست: