۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

استمداد خانواده آقاي بروجردي از دبير كل سازمان ملل متحد


عاليجناب بان كي مون،‌ دبير كل محترم سازمان ملل متحد
با درود
احتراما به استحضار مي رسانيم آقاي بروجردي، زنداني سرشناس عقيدتي سياسي، از تاريخ 16 مهرماه 1385 (8 اكتبر 2006) تاكنون بدون هيچ گونه مرخصي در بندهاي انفرادي و عمومي زندانهاي ايران ،تحت بازداشتهای طاقت فرسا قرار دارد. اين زنداني عقيدتي سياسي طي 44 ماه حبس در اثر شكنجه هاي روحي و جسمي و عدم دسترسی به امكانات بهداشتي و درماني مناسب، به بيماريهاي خطرناكي مبتلا گردیده ولي تاکنون مسئولين امر، اقدامات لازم را براي معالجه اين زنداني بيمار صورت نداده اند. علاوه بر آن، طي ماه هاي اخير ، مواردي چند از سوء قصد به جان ايشان در داخل زندان طرح ريزي شده تا به هر شكل ممكن، صداي اين دگر انديش را خاموش نمايند.
بدين وسیله ضمن ابراز نگراني شديد نسبت به سرنوشت آقاي بروجردي، از شما تقاضا داريم در سفر قريب الوقوع خود به ايران، شخصا از نزديك وضعيت اسفناك این زندانی مظلوم را در داخل زندان اوين ملاحظه و به شكايات ایشان در رابطه با نقض حقوق بشر در ايران، رسيدگي فرمائيد.
با سپاس، خانواده آيت الله سيد حسين كاظميني بروجردي
30 فروردين 1389 ، 19 آوريل 2010

۷ نظر:

ترابی گفت...

تا ببینیم آقای بان کی مون می توانند حریف این رژیم شود و تغییری در اوضاع دهد

خیام از بهبهان گفت...

درود
متأسفانه در سفرهای قبلی بازرسان و نماینده گان سازمان ملل به ایران ما هیچ گونه بهبودی در اوضاع زندانیان مشاهده نکردیم و فکر نمی کنیم که نظام اجازه دهد که رئیس سازمان ملل با ایشان ملاقات نماید

هموطن گفت...

در خواست ما از مقامات سازمان ملل بخصوص آقای بان کی مون این است که در رسیدگی به وضعیت زندانیان در ایران به خاطر مسائل سیاسی ، تبعیض قائل نشوند و به وظیفه خود که دفاع از حقوق بشر است عمل نمایند آقای بروجردی تا کنون مورد بی مهری سازمان های مدافع حقوق بشر قرار داشته است و جامعه بین الملل، جمهوری اسلامی ایران را برای نقض حقوق بشر تحت فشار قرار نداده است .

فریبرز گفت...

سلام
گمان نمیکنم این آقا کاری مهمی صورت دهد

احمد گفت...

امیدوارم که آقای بان کی مون به وظیفه انسانی خود عمل نماید و توجه بیشتری به وضعیت زندانیان داشته باشد

پارسا گفت...

فكر كنم وقتش شده كه سازمان ملل هم خودي نشان دهد و گرنه بهتر است اسمش را بگذارد در كوزه آبش را بخورد

شهاب گفت...

يكي نيست به اين آقاي بان كي مون بگه : جون مادرت اگه نميتوني كاري كني حداقل برو بزار خودمون يه گلي به سرمون بگيريم